15 Ağustos 2010 Pazar

BEN BÖCÜK







Posted by Picasa

BÖCÜK

Ben Böcük 23 nisan 2007de Nilgün'ün evinin oralardaki inşaat halindeki bir evin bahçesinde dünyaya merhaba dedim.Annem arada sırada Nilgünler'e takılır karnını doyurduktan sonra bir iki gargur edip sokakları denetlemeye çıkardı.Nilgün ve ailesi merhametli insanlardır,annem gece geç saatlerde pencereye gelip doğum için yardım istemiş ama bunlar anlamamışlar.Sabah olup ta kahvaltıya oturdukları halde annemim payını almaya gelmediğini görünce aramaya çıkmışlar ve benim avaz avaz bağırmalarım sayesinde bizi bulmuşlar.Ondan sonrası güzeldi vallahi,bol mama,güvenli bir ev ve rahat temiz,yumuşacık yatak...
Artık Nilgünlerle yaşamıyorum kendi evim var .Annem ,Keşkül ve Küdükle birlikte onlarla yaşıyor...Benim bu aileyle pek fazla anım olmadı ama anneminkiler anlatmakla bitmezmiş:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder