14 Aralık 2010 Salı

BİZ GİDERİZ PARKAYA LAY LAY LOM !

Her yeri koklamam lazım.
Orada bir kedi var Nilgün ,haydi mama verelim.
Nilgün ''otur''dedi,oturdum.



Nilgün'le biz parkta çok eğleniriz.Ben her yeri koklarım,çimenlere basarım ayaklarım çamur olur ama olsun ben parkayı çok severim.(Keşkül'ün dilinde  parkaya park demektir)Nilgün'ün sözünden hiç çıkmam''haydi dönüyoruz''deyince dönerim ,kedilere burun burun yaparım,yaramaz köpeklerle oynamam,çocuklara bayılırım.Bazı anneler  çocuklarını köpeklerden  kaçırır ,ben bunu hiç anlamam biz çocuklara bir şey yapmayız  ki :(

3 yorum:

  1. Çoook tatlı maaşallah. Biraz oyun, biraz mama, çokça sevgi, başka istedikleri yok ki:)

    YanıtlaSil
  2. Keşkül çook tatlısın :)

    Planet dog tasmalardan sanirim, Duck'la tasma kardeşi olmuşlar :))
    Çok da yakışmış, parkın en şık köpeği olmuştur :)

    YanıtlaSil
  3. Şıktır benim kızım ablası ,ne de olsa o bir genç kız :D Ah Özgeciğim bu sabah parkta kimseler yoktu,hava soğudu ya,köpüşleri azıcık gezdirmişler hemen eve gitmişler.Duck olsa ne güzel oynarlardı değil mi?
    Sevgiler bizden size...

    YanıtlaSil