28 Mart 2011 Pazartesi

Biz geldiik!






    
    Nihayet gelebildik.Bloglar kararınca Nilgün bizi bir süreliğine başka eve götürmüştü ama biliyorsunuz biz kuyruklular durum değişikliğinden pek hoşlanmayız.Nilgün oraya da alışmıştı ,biz hiç alışamadık.Döndüğümüz için sizlerle yeniden birlikte olduğumuz için çok mutlu olduk.
    Sizlerden ayrıyken pek bir şey değişmedi ;ben (Keşkül)her zamanki gibi uslu uslu Nilgün'ün her sözünü dinledim,onu hiç üzmedim ama Küdük çok şımardı çook.Nilgün Küdük'ü mamalarını yemiyor diye doktora götürdü ,doktor Nilgün'e ''hiç bir şeyi yok bu kızın sadece şımarık kedi sendromu var ''demiş.Ben çok söyledim ama ''buna bu kadar yüz verme ''diye...Neyse tek hasta olmasın da o zaman Nilgün daha çok üzülür.
     Hoşçakalın!Öptüm sizi ...Ayyy !Ne çok özlemişim meğer :)

7 yorum:

  1. hoşgeldiniiz :D
    biz de alışamadık oraya :)

    YanıtlaSil
  2. Ah Keşkülüm; ben de seni, Küdük' ü ve Tagaddi' yi nasıl özledim esas, bir bilsen. Hoşgeldiniz canlarım. Bak ben hiç bir yere gitmedim, buracıkta sizi bekledim. Siz de gitmeyin bi daha, olmaz mı? Sizi ve sizin gibileri çoook seviyorum ben zira:))

    YanıtlaSil
  3. Özge abla biz her iki yerdeyiz,burada da arkadaşlarımız var orada da :))
    Serap abla biz de seni ve senin çocukları çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Ben de Annoya'mla bir wordpress yapıp döndüm. Benimki beğenmedi orayı, ben de pek rahat etmedim doğrusu. Yaşlanmışız dedi Annoya'm evimizin rahatını arıyormuşuz. Neyse karartma günleri bitecek gibi duruyor ama daha bize ulaşamayan bir sürü pisik & havhav arkadaş ve eşleri dostları varmış. Mırnavladım sizi, Cancan

    YanıtlaSil
  5. Cancan haklı biz de evimizi aradık durduk...Vuslata az kaldı sabır !Yaladık sizi :)))

    YanıtlaSil
  6. blogunuzu çok sevdim, hayvan dostu tüm arkadaşlarıma önerdim, çoook keyifli paylaşımlar :) sevgiler...

    YanıtlaSil