19 Şubat 2012 Pazar

Lütfen Taraf Tutun !












Açıkçası benim de haberim yoktu. Eğer tembel tembel balkonda oturup gazete okuyor olmasaydım bu protestoyu göremeyecektim de...
Günler önce sirk gerçeği hakkında yazmıştım anımsıyorsanız. Hatta yazımın bir kopyasını Sevgili Ömür Gedik'e de gönderdim ama henüz dönmedi . Hayvan hakları konusundaki hassasiyetimi, hayvan haklarının aslında diğer canlıların yaşam hakkından ayrı tutulmaması gerektiğini ben ve benim gibi düşünen büyük çoğunluk zaten biliyor. Amaç olayın ne vahşi boyutlarda yaşandığının farkında olmayan duyarlı kişilerde farkındalık yaratabilmek.
Nerede kalmıştık? Pazar öğleden sonrası  balkonda otururken gördüğüm bu küçük protesto grubunun amacını hemen anladık ve eşimle birlikte onlara katıldık . Grup benim dahil olduğum SEHAYDER olmasa da amacımız birdi ve onlara destek vermeliydim. 
Bir avuç insan güzel ve güneşli pazar günü öğleden sonrasını böylesi bir amaç için burada geçiriyorsa onları kutlamak gerekir. 
Sirkler bizleri eğlendiriyor dostlar ama sirklerdeki hayvanlar inanın hiç eğlenmiyor ! ( Diğer bloğum Evimi Seviyorum 'daki   postumu  okursanız sevinirim ! )
Asıl trajikomik olay ise bir yandan protesto eylemleri sürüyor bir yandan da çocuklarına hayvan sevgisi aşılamak isteyen (!) aileler çocuklarının şaşkın bakışları arasında sirke gelmeye devam ediyorlardı. Ne diyeyim ,keşke benim gördüklerimi onlar da görebilseydi !
Güzel geçsin haftanız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder