17 Haziran 2012 Pazar

Yemek hazır mı?


E haydi ama karnımız acıktı ,yemek hazır değil mi?
Baş köşeye kurulduğuna bakmayın. Ben ömrümde böyle iştahsız kedi görmedim. Tabağına mama koyup prenses hazretlerini alıp başına götürmezsem yemek aklına bile gelmiyor inanır mısınız? Ne yapacaksınız işte '' ciğercinin kedisi '' ! Hayat bu... Kimi canlar sokakta bir lokma bulmak için çöp karıştırır kimi de bu hanımefendi gibi bulur da yüzüne bakmaz. 
Her ne ise ... 
Haftanız güzel başlasın !
Kalın sağlıcakla!
Not: Bloğumu bir süre yorumlara kapatmıştım,şimdi yeniden açtım. Böylece ahlaksızın yorum yapmasını bekliyorum ki suç duyurusunda bulunabileyim.

13 yorum:

  1. Canım ne güzel bi masa ve ne güzel bir poz böyle:)Prenses seninki demek ki, illa ilgileneceksin işte:)
    O yorum olayından haberim yok ablacım, canını mı sıktı biri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım bendekilerin hepsi prenses :) Yorum olayını unuttum gitti,boşverdim canım. Sizlerden aldığım moralle yoluma devam.

      Sil
  2. O pamuk kız ister yesin ister yemesin! Onu görünce deri kemik farketmez, onu yiyecem her halukarda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ye beni Nurdan teyze ama ben küçücüğüm zaten ,biraz da Nursun teyzeme bırak :)

      Sil
  3. :))) poza da bak sen:))öpücük minik burnuna.

    yaa sorma bir terbiyesiz de hobibox a mail bırakmış çok can sıkıcı hasta ruhlu bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice blog arkadaşlarımdan aldığım güzel yorumlarla yoluma devam ediyorum. Sen de öyle yap. Boşverrrr... Öptüm seni kocaman!

      Sil
  4. Ben bu Kartopundan istiyorum.Çok sevdim.Benim sarışınlarda güzel ama bu bambaşka bir şey.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım teşekkürler. Sarışınlara ben de bayılıyorum,benim Keşkül de sarışın :)Biz de sizi öpüyoruz.

      Sil
  5. Nasıl kurulmuş da güzel poz vermiş:)

    YanıtlaSil
  6. Kızlarını pek sevdim maviş gözlü beyaz kızının yavruları oluyormu bir tane isterim... Çok sevimliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begoşcuğum çok teşekkürler. Kızımı daha 1 yaşındayken kısırlaştırdığım için maalesef yavruları olmuyor :( İnşallah siz de gönlünüze göre bir can yoldaşına kavuşursunuz. Sevgiler...

      Sil
  7. ya harika birkız bu ben masanın hanımefendisiyim evet servis başlasın der gibi

    YanıtlaSil