20 Ekim 2012 Cumartesi

Barınaklara yardım!

İZMİR-SEFERİHİSAR KÖPEK BAKIMEVİNE YEMEK TEMİNİ AZ DA OLSA YATILI BÖLGE OKULUNDAN YAPILMAKTADIR. BAYRAM NEDENİYLE OKULLAR TATİL OLDU ve YEMEK SIKINTIMIZ BAŞLADI. 
LÜTFEN KURU MAMA BAĞIŞLARINIZI ESİRGEMEYİNİZ.
SEHAYDER - 0532 4319780


Sevgili dostlar siz de çevrenizdeki bakımevlerine "bir benim göndermemle ne olacak ki " demeyin  lütfen 1 paket kuru mama olsun gönderebilirseniz bayramda herkes tokken onlar aç kalmamış olurlar!


Yasalar gereği bakımevimizin İban numarasını yayınlayamıyorum ama bana mail yoluyla ulaşabilirseniz seve seve veririm. Evinizden çıkmadan hatta yerinizden kalkmadan az da olsa bir bağış yapabilirseniz çok seviniriz. Bağış makbuzunuzu da dilerseniz belirteceğiniz adrese yollayabilirim. Ya da burada fotokopisini yayınlarım.

Duyarlılığınız için teşekkür ederim!




2 yorum:

  1. Facebook sayfamda paylaşıyorum.Belki yardımcı olabilecek birileri çıkar. Teşekkürler sessiz canlara ses olduğunuz için.

    YanıtlaSil