9 Haziran 2014 Pazartesi

Bir anne düşünün ki....






Bir anne düşünün ki çocuğu okuma - yazma öğrenince ilk okuduğu kitap anneciğinin yazdığı kitap olsun istemiş ve çok sevdiği hayvanları konu alan bir çocuk hikaye kitabı kaleme almış! Bu anne hayvanları gerçekten çok seviyor -göstermelik ,yapmacık bir sevgi değil - tüm görsellerini kendi çizdiği hatta kendi olanaklarıyla bastırdığı kitabının tüm gelirini SOKAK HAYVANLARI'na bağışlıyor. Derneğimize başvurduğu zaman inanın çok duygulandık. Başkanımız sevgili Fevziye ÖZKAN ve üyeler olarak kendisine ne kadar teşekkür etsek azdır biliyoruz sevgili Gamze ERTEKİN  seni  can-ı gönülden kutluyoruz ...

Sevgili dostlar uzun bir süre ara verdikten sonra yeniden yazmaya başlamama böyle güzel ve anlamlı bir haber vesile oldu. Bu kitabı satın aldığınız taktirde ödediğiniz her kuruş sokak hayvanlarına harcanacaktır. İletişim için " http://www.sehayder.com/ " adresine mail atmanız yeterlidir. Kargo masrafı size ait olmak üzere adresinize gönderim yapılacaktır.

Desteklerinizi bekliyoruz.
Sevgiler...

9 yorum:

  1. Çok duygulandım. Bu kitabın tanıtımını yapacağım ve tabii ki satın alacağım. İyi ki böyle insanlar var.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Bu etkinlik sayesinde bir çok blogu tanıma fırsatı buldum :)) Çok güzel bir etkinlik oldu :)) Benim bloguma da beklerim :D
    tasarimkaravani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. güzel resimler. güzel paylaşım. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Böyle insanlar çoğalsın, çok çok çoğalsın hem de....hatta dünyada hayvan sevmeyen kimse kalmasın

    YanıtlaSil
  5. bloğununuzu yeni farke ettim..bu anne ne güzel yürekliymiş,çocuğu okusun diye kitap yazıyor,kendi resmediyor,üstelik hayvansever,tüm geliri bağışlıyor.çok duygulandım..
    sevgiler..
    www.billurcraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel yürekli bir anne değil mi ?

      Sil
  6. Yüreğinizin güzelliği satırlarınızda çıkmış ortaya .. Yeni rastladım bloğunuza , takipteyim.. Sevgilerimle ..
    Benim nacizane bloğuma da beklerim..www.grilady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nilgün evde 1 kedim bahçemde 2 köpeğim var fakat köydeki evimin çevresine o kadar çok köpek bırakıyorlarki vicdansızlar dünyanın tek sahibi kendilerini sananlar inanın çok üzülüyorum çok blog sayfamda çok önceleri bir kaç kez yayınlamıştım baktığım canları..sevgi ve dostlukla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biz hayvanseverlerin birbirine çok benzer öyküleri var.
      Sizi çok iyi anlıyorum ve " iyi ki varsınız ! " diyorum.
      Sevgiyle ...

      Sil