26 Haziran 2013 Çarşamba

Yeni kiracılarımız (!)

Bu yıl kedi nüfusumuz çok arttı. Mahallede kısırlaştırma aşılatma işini kendi başıma yapmaya çalıştığım için yeterli olmuyor . 

Bunlar bizim bahçenin bu yılki kiracılarından sadece 4 tanesi. Bir de arka bahçede iki yavru var . . Nereden geldiler,anneleri kim? Hiç bilmiyorum ama beni görünce hemen kaçtıkları için henüz fotoğraflarını çekemedim .



Bizim bahçenin methini duyan akın akın geliyor  :)
Yukarıdaki sarmanı eşim pazar sabahı kapımızın önüne park etmiş bir arabanın altında açlıktan ve susuzluktan yarı baygın bir halde buldu getirdi. Hemen karnını doyurduk ,neredeyse kendi ağırlığı kadar yedi içti. Pek oyuncu bir kız adını Köri koyduk. Yaklaşık 2,5 aylık ,şimdi bir de buna yuva arıyoruz.
Not: Bir kere gitti geri geldi ama sonunda bu yavru çok güzel bir eve yuvalandı :)



Tekir anne Halime.

Pek vahşi ,yavrularını nasıl koruyup kolluyor anlatamam. 
Hani çok yağmur yağdığı bir gün bahçede pithosların altına yavrulamıştı ya işte o kız...
Yavrular meydana çıktılar. Pıtı pıtı koşuyorlar ama bize yaklaşmaya korkuyorlar. Sanırım ikisi de dişi. Onlara da yuva arıyoruz !

İşte bizim nüfus çoğaldıkça çoğalıyor . Mama yetiştiremez oldum . Yemek saati bir kavga çıkıyor  ki görseniz kıtlıkta kalmış gibiler.  Arsız şeyler !

Hayvan sevmek çok güzel ama keşke sayımız daha çok olsa... Bir de hayvan sevmek için emek vermek gerektiğini bilen komşularımız olsa...

Kalın sağlıcakla!

13 yorum:

  1. Ah maşallah.
    Allahım bağışasın ne kadar güzeller. Ah ben orda olacaktım tüm kedileri vallahi bedava kısırlaştırırdım kendi ellerimle..
    Kendi kedişimi bile evimde masanın üstünde kısırlaştırmıştım..:))
    Bu sıcak yaz günlerinde çok büyük sevap vallahi Allahım kabul etsin..
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne güzel olurdu!
      Kısırlaştırmak için veterinere taşımak bile başlı başına bir iş.
      Yine de teşekkürler,
      Sevgiler!

      Sil
  2. Ya çok şekerler ama bunlar, hele Köri'ye bayıldım. Kediler bile hissediyor sizin onları geri çevirmeyeceğinizi, Allah da tüm kedilerin yolunu sizin bahçeye çıkarıyor,:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Baharcığım!
      Çok seviyorum ama hepsine birden bakmakta zorlanıyorum. Keşke güzel birer yuvaları olsa !

      Sil
  3. Sarmanın ikizi bizim apt. bahçesine kiracı oldu:)) yakında konu komşu "Müjde yine bahçeye kedi alıştırdı" lara başlar:(
    bir de Pamuk' um var ama Allah'tan o yiyor, suyunu içiyor doğru kendi evi neresiyse oraya:)
    sarmanın resmini çekeyim bak seninkinin aynısı:) bir önceki kış aynı sarmandan yine baktım ama yuva bulamadım, aylarca baktım bir gün ortadan yok oldu:(
    yuva bulunamayan kedilerin sonu bu..
    şu anda abim bulmuş sokakta bembeyaz yavru tek benek yok masmavi gözlü! ilanlar verdim facebook sayfama, kedici dergisine vs. bir hanım talibim dedi bakalım
    inşallah vazgeçmez:(
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Müjde ahhh!
      Kayboluyorlar ya çok üzülüyorum çook!
      Geçen yaz bir oğlum vardı Kara ,nasıl yakışıklıydı anlatamam,kışın yok oldu :(
      İnşallah senin Pamuk yuva bulur ,beyazlar daha şanslı oluyorlar .
      Sevgiler...

      Sil
    2. MÜJDE HANIM,
      BULDUĞUNUZ KEDİ KAÇ AYLIK EĞER SAHİPLENDİRMEDİYSENİZ VE İZMİRDE İSENİZ KEDİ ARAYAN BİR ARKADAŞIM VAR BEN ALABİLİRİM

      Sil
  4. Pisiler bile benden şanslı. Baksana bahçene geliveriyorlar.. Hepsi çok şeker.
    Bahtları bundan sonra da açık olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen gelme daha !
      Pisilerden yakında bize de yer kalmayacak bahçede ,iyisi mi sen gel bir an önce :)

      Sil
  5. Umarım onları sevip kollayacak iyi insanlar çıkar karşınıza. Yoksa yerleşip kalıyorlar. Bizde de durum farklı değil. Şansları bol olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sevgili komşum!
      Köri bu sabah yeni evine gitti ama sahiplenen aile ilk kez kedi bakacağı için içimde bir kuşku var . Oğlum verdim diye bana küstü ben de tüm gece vermekle vermemek arasında kaldım ama hepsine yuva olamam ki nereye kadar değil mi?
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. O BAHÇEYE KİM GELMEK İSTEMEZKİ
    BU ARADA BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM
    BEN HENÜZ KIZIMI KISIRLAŞTIRMADIM
    KIYAMIYORUM AMA ÇOK AĞLIYOR SIKINTISI GELDİĞİ ZAMAN
    BİR DE OPERASYONDAN SONRA ÇOK SIKINTISI OLUYORMU
    BANA GÖRE SİZ DAHA TECRÜBELİSİNİZ BU KONUDA
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şengül hanım merhabalar.
      Veterinerler hem uzun yaşamaları için hem de bazı kanser türlerinden korunmaları için kısırlaştırma öneriyorlar. Ben baktığım tüm kedileri ve köpeğimi kısırlaştırdım.
      Operasyondan sonra birkaç gün sıkıntı oluyor ama yaklaşık 1 haftada hiçbir şeyleri kalmıyor.
      Sevgiler...

      Sil