18 Eylül 2011 Pazar

Güzelleme !










Posted by Picasa
  Hani anneler babalar çocuklarını uyurken seyretmeye doyamazlar ya... Ben de Keşkül'ü seyretmeye doyamıyorum. Kızlarımın hepsini çok seviyorum ama Keşkül'ün yeri bir başka. Kim bilir belki de cüsse olarak en irileri olmasına rağmen en naif olanı o olduğu içindir. Ona yüksek sesle kızsam  hemen küser gider yüzünü duvara döner,ben gidip sevip okşamadan da yanıma gelmez . Hele eşimin en küçük isteği onun için bir emirdir,ne yapar eder görevini tamamlar !Gözümüzün içine bakar adeta,'' siz isteyin yeter '' dercesine... Ahhh,! Bir de bu kadar obur olmasa ! Gevrek,börek ve balık...İşte bunlara hiç ''hayır ! ''demez :) Bunların herhangi birinden bir lokmacık koparabilmek için yapmayacağı yoktur :( Biliyorsunuz sağlığı da iyi değildir Keşkül'ün ,gözümde her daim korunmaya muhtaç küçük bir kız çocuğu gibidir.
   Şu yatışına bakar mısınız? Soluk alıp verirken oynayan burnunu öpüvermek geliyor içimden. Ya teki yarı açık teki kapalı gözlerine ne demeli?
   Koca kızım sen çok yaşa e mi? Seni çok seviyoruz biz !

11 yorum:

  1. Sevgili Colette Hanımefendi !

    Ben 1.5 yanak üstü burun sonra da bir porsiyon kulak gıdık karışık alayım.
    Anca doyarım da.. Bir de tagaddi vahşine selamlar ve küdük güzelliğine de special sevgiler.
    Güzel bir pazar gününüz olsun hep birlikte, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende uyurkan doyamıyorum seyretmeye...Şanslının o kadar çok uyurkan resmi varki!hepsi birbirine benziyor.Ama her çekişte bana farklı geliyor.O heyecanla kalkıp çekiyorum.Keşkülün hali çok masum.Hele 2. kare süper.Kendinden geçmiş yavru:))Çok akıllı maşallah.Bunucunun üzerinden öpüverdim.
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  3. Koca bebek :)
    Nasıl da güzel...bir de arada rüya görürler, gözler yarı aralık :)
    Nazar değmesin, gerçi benim nazarım hiç değmez ama ne olur-ne olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim ne kadar tatlı... maşallah...
    gerçekten öpmeye doyulmuyor bu güzellikler:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Nasıl da masumdur :)Siz de çok güzel yakalıyorsunuz pozlarını:) Şu güzel kulağından öpeyim ben de bari :)

    YanıtlaSil
  6. Keşkül sevilmeyecek gibi değil ki. Ben bile onu hiç görmediğim halde fotoğraflarına bakarken duygulanıyorum. En kısa zamanda sağlığına kavuşmasını yürekten diliyor, öpüyorum tatlı kızımızı. Hep birlikte mutlu olun....

    YanıtlaSil
  7. İnsan nasıl doyabilir ki izlemeye? Yanına yatıp sokulası geliyor insanın içinden. Keşke insan dediğimiz yaratıklar da onlar kadar sevebilmeyi becerebilseydi... Yakın zamanda bahçeli bir eve çıkma ihtimalimiz var. Şu anki apartman dairemi çok seviyor olsam da bahçeli bir eve taşınmayı sırf bir can yoldaşı alabilmek için istiyorum. Barınaktan almak istiyorum kısmet olursa... İçim içime sığmıyor, biran önce olsun istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. seyretmeye doyamadığınız kadar var, Allah nazarlardan, kem gözlerden saklasın onu. sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ali İkizkaya beyefendi kızlar mahsus selam ve sevgilerinizi alıp,kuyruk salladılar :)
    Nedret hanım :)
    Pembe Pati,sizin yerinize bol bol öpüldü efendim !
    Sittirella ah 1 Evet. Bir de rof rof ! diye havlamaya benzer sesler çıkarır rüya görürken :)
    Okuyan,çook teşekkürler !
    Serpil ,nereden arzu edersen artık,öpmek sevmek serbest :)
    Sevgili komşum,güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederiz.
    Tarchın,bence de hayatında böyle bir dosta yer açmanın zamanı gelmiş ama büyük köpekler yeterli egzersiz yaptırdığınız taktirde apartmanda da olabilir pekala :)
    M.A Amin canım !

    YanıtlaSil