11 Ekim 2011 Salı

İki Kedi Arasındaki Farkı Bulun !










Hiç evlat ayırmam hepsini eşit severim elbet. Hani bu fotoğraflar da anlatmıyorsa ben susayım o zaman ,yeterince anlatamam nasıl olsa... 
Tagaddi benim kınalı kekliğim ,dünya güzeli tekirim ama kendini hiç sevdirmez. Bakar mısınız fotoğraflara sanki Kürşat (veterinerimiz ) gelmiş de aşı yapıyormuş ben de sıkı sıkı tutuyormuşum gibi... Ne gezeer,bu sabah ''gel kızım seni bir kerecik öpeyim '' çalışmalarımın nafile sonuçları :(
Diğer fotoğrafda ne diyor  Küdük ? ''Ben huzurun diğer adıyım ,kucağında sonsuza kadar yatabilirim ,sev beni,okşa beni anne ''
''Kediler ! ''diye bir tanımlama olamaz, onların hepsi ayrı birer dünya tıpkı biz insanlar gibi... O halde kedi var kediii var :)))
Herkese mutlu huzurlu günler dileriz !

16 yorum:

  1. bu fotoğraflar iç dünyalarını o kadar net anlatmışki çok şekerler sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. ha haa "kedi var kedi vaar" bu güzel bir cümle olmuş^^
    siz de ikisi de var, biz de de aynen Tagaddi gibi bir Shiro var!

    Ne zaman kucağımıza geleceğine kendi karar veriyor ki bu uykuya dalmadan gelip sırnaşmalar, kucağa kıvrılmalar, hemen boyun göbek açmalar şeklinde oluyor. Onun dışında ben avcı o av kovalamaca oynuyoruz:) yakalayıp mıncıklıyorum saniyeler sürse de :D

    Küdük'ü ödünç alabiliyor muyuz :P

    YanıtlaSil
  3. Fikir projeleri bazen fotoğraf daha iyi anlatıyor :)
    Eflatun -Kedi Nisa Tagaddi hakkında satırlar dolusu yazabilirim ama şu kadarını söyleyeyim Shiro yanında çırak kalır :D Küdük ise tam sevmelik sıkıştırmalık. Gelip sevebilirsiniz, bakleriz efeem !

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bunlar yaa! ama dediğiniz gibi kedi var kedi var. hepsi insanlar gibi başka başka. hepsinin huyu, karakteri bir başka. benim kedim de aşırı sırnaşık mesela. beraber yatıyoruz beraber kalkıyoruz yine de sırnaşmaya, kucak keyfine doymuyor paşa, ben kovuyorum bazen mecburen :)) çok seviyorum bu hayvanları ben çok. ne mutlu size iki tane birden besliyorsunuz ve maşallah ikisine de çok iyi bakmışsınız, çok güzeller. öperim ben bu kedileri ;)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Colette Hanımefendi !
    Bu durumu bilmem mi, bir tane de ben de vardı Tagaddi gibi. Sevmeye kalktığımda sanki bir hayvanı kesiyorlar gibi bağırmalar, böğürmeler üstüne. Rezil oluyordum komşulara.
    Haklısınız Küdük farklı ve her kedi diğerinden farklı.
    Siz en iyisi her ay bir gün KÜDÜK SEVİ günü yapın biz de hediyeler getirelim, KÜDÜKÜ sevelim. O maymun tagaddi(isminide küçük yazdım.. oohhh) görsün.
    Sevgiyle ... çok bozuldum bu tagaddi mikrobuna

    YanıtlaSil
  6. İkisi de çoook tatlılar, öpüyoruz onları. Tabii ki Keşkül'ü de.

    Bizim kızlar da farklı. Bambaşka karakter özellikleri taşıyorlar. Jane uysal, sakin ve tam bir hanımefendi. Küçük Colette ise hiper aktif, oyuncu, biraz da kavgacı. Jane'e sataşmayı seviyor. Jane ara sıra kendiliğinden gelir, kucağıma yerleşir ve doya doya severim ama Colette Hanım, bir dakika zor sabreder. Gerçi yeni yeni kendiliğinden gelip şöyle bir sürtünüyor ama hemen kaçıyor. Her halleri tatlı, her yaptıkları sevimli geliyor, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzeller ki bakmaya doyamadım maşallah.
    İlk fotoğrafta sağ kulak yana yatmış bile:) 3. fotoğrafta gözler yerde:) 4. fotoğrafta da muradına ermiş Tagaddi:)
    Küdük ise pamuk hali ve pembe burnuyla halinden pek memnun:)
    Sanırım tekirler daha bir hırçın oluyor. Ben Aşkım'ı anca uyurken sevebiliyorum:) Onun dışında ya oyun oynarız ya da kafasına göre takılır. Öyle kucağa gelme huyu hiç yok:( Şayet ayaktaysam kucağımda bir süre tutup sevmeye çabalama şansım var. Ama oturduğum anda itişe kakışa bir gidişi var kucağımdan:)
    Kızlarınızla mutlu günler dilerim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. springoss çok şanslısın,kendini sevdiren bir kedin var!Kızlara iyi bakmaya çalışıyorum,teşekkür ederim.
    Ali İkizkaya beyefendi,Küdük'ü ödünç isteyenler,sevme turu düzenlemeler... Tagaddi kıskanmasın da kim kıskansın ? Siz gelin ama ben Taga'yı da vermezsem kucağınıza zorla bana da Colette demesinler !
    Sevgili komşum ,kızlar olmasa hayat bu kadar eğlenceli olmazdı elbet. Onları çok seviyoruz tabii,hırçın ,şımarık ,uslu ,uyumlu her hallerini. Kızlara ve de Minik'e sevgiler !
    Sevgili Okuyan,Aşkım da tekir ,bu tekirler biraz bilmiş mi oluyorlar ne? Bizden de size sevgiler ...

    YanıtlaSil
  9. Yerim ben bunları, maşallahhhhhh :)) çok tatlılar :))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nilgün hanım, onları nasıl sevdiğinizi demesenizde resimler açıklıyor.
    Bu arada ben hiç bir kediyi kucağıma alıp sevemem,onları elleyemiyorum bile.Sanırım çocukken ellerimi çok tırmalamışlardı belkide bu yüzden uzak duruyorum ve de korkuyorum.Ama yanlış anlamayın ben uzaktan seviyor ve seyrediyorum onları.Tamda kedi sevgisi nasıl bir şey diye sizleri 45 yıl evvele götüreyim.Ben beş altı yaşlarındayım,anneminde simsiyah çok sevdiği bir kedisi var.Kedimiz ya yaşlılıktan ya da hastalıktan bir gün ölmüştü.O yaşlarda hayal meyal hatırlıyorum annemin kedisi için nasıl kanlı göz yaşları döktüğünü, ben ve kardeşim olanı biteni sadece şaşkın şaşkın seyretmekle kalıyorduk.Bizim gözümüzde yaşın damlası yoktu,henüz hayvan sevgisini öğrenememiştik.O zamana kadar annemizide hiç böyle üzgün,perişan görmemiştik.
    İşte o günlerden hiç unutmadığım bir an vardırki o da,alaca karanlık bir havada annemin, beni ve kardeşimi yanına alarak bahçede kedimize mezar yapmamız,etrafına küçük taşları dizmemiz...Sonra hep birlikte, annem ağlamaklı bir şekilde,bizde üzgün bir halde, ellerimizi açıp üçümüzün, kedimizin mezarı başında ona dua edişimiz, hiç ama hiç unutamadığım hala gözümün önünde bir sahnedir.
    Biz annemden öğrendik ta küçük yaşlarda hayvan sevmeyi,onlara saygı duymayı...Ne olursa olsunlar hepsi bir can taşıyorlar.Bizim gibi onlarında kalpleri pıt pıt atıyor.Hele o nefes alışlarını hissedebiliyorsanız.....Hoşca kalın.

    YanıtlaSil
  11. Kedilerin hepsinin ayrı bir karakteri var biz onlara uymak durumundayız:)

    YanıtlaSil
  12. İkisi de ayrı güzeller :)
    Hatta ''üçü'' de ayrı güzeller.
    Dokunmadan yaşayamayanlardanım ben.
    Sevdiğim herşeye-herkesemuhakkak dokunmalı, sarılmalı, yakın durmalıyım.
    Bu sebeple kucak kedilerini seviyorum... hep seveyim, hep beni sevsin.
    Karakterine karar veremiyoruz işte, bebek gibi :)
    Gönlümce olmasını dilemekten başka şansım yok.
    Kedi var, kedi vaaar :)
    Üç kıza da ayrı ayrı öpücükler.
    Sevgilerimle colette.

    YanıtlaSil
  13. Ahh bu tekirler...Özgür ruh diyorum onlara. Benimki de öyle kucağımıza alınca iki dakika tutamayız. Tagaddi'nin hırçınlığına karşı Küdük'ün sakinliği :) ıslak burunlardan kocaman öperim :)

    YanıtlaSil
  14. Selin :)))
    Sittirella nereledeydin kızlar seni özlediler!
    inanirsakolurbence sana katılıyorum istersen uyma :D
    Ah Sibel hanımcığım ,anneniz sağsa ellerinden öpmek isterim,güzel yürekli bir insanmış :)
    Yeşimciğim kesinlikle özgür kız benim Tagaddi. Hem ruhu hem bedeni:)

    YanıtlaSil
  15. İçim gidiyor içim. Çocuklarım yok ya artık, kimsesizim sanki, çaresizim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba sevgili Colette, blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim. Bir hayvan dostu arkadaşım daha olduğu için çok sevindim. Biz galiba birbirimizi bir şekilde çekiyoruz. Blogumu polimer kil çalışmalarım için açtım, arada evimizin efendisi ekselansları Uyku'dan da söz geçti tabii. O sebepten midir bilmem, sevgili blogger dostlarım hep kedici, köpekçi.
    Sizin maymunlara bayıldım. Tagaddi'nin yanaklarını ısırmak istedim. O izin vermezse, ben de maviş gözlü Küdük'ün göbüşüne dalarım. Keşkül'ün boynuna sarılıp bıktırana kadar öylece kalırım. :))
    Tüm hayvan dostlarına sevgiler.

    YanıtlaSil