2 Ekim 2011 Pazar

İzmir Pet Flora Fuarı !










  İzmir Pet Flora Fuarı bu yıl geçen yıllara göre daha mı kalabalıktı bilemiyorum ama pazar günü öğleden sonra içeride iğne atsanız yere düşmezdi. Bu kalabalığın İzmir'de hayvanseverlerin çoğalmasına işaret ettiğini düşünmek istiyorum ama sokakta terkedilen cins kedi köpekleri  görmezlikten gelemiyorum :(
SEHAYDER standında sevgili başkanımız Fevziye Özkan'la kısa bir sohbetten sonra fuarı dolaştık ,sokak kedileri için mama,Keşkül için de yeni bir yatak aldıktan sonra yorgunluktan bitkin bir şelkilde eve döndük. Öncesinde de Sevgili Ece Aymer'in İzmir Mavişehir Egepark'daki SERGİ sine gitmiştik. Bu hafta sonu da böyle geçti...
  Tüm dostlarıma ve onların Kuyruklu Dostları'na güzel ve verimli bir hafta dileklerimle...

7 yorum:

  1. keşkül yatağını pek beğenmiş :D
    nasıl mutlu oluyor insan di mi onlar mutlu ounca.

    YanıtlaSil
  2. Keşkül'ün yatağı çok güzelmiş. Sevgi dolu, mutlu keyifler sürsün inşallah.
    Diliyorum Rabbim herkesin içine hayvan sevgisi ve duyarlılık versin.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. ay ben senin yatağına bayıldım KEŞKÜL cüm sağlığın ve keyfin daim olsun güzel kızım

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlııı, yatağı da kendi gibi tatlı olmuş:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  5. Hiç yadırgamadı herhalde. Hemen de yatmış:)))

    YanıtlaSil
  6. Keşkül sağlıkla yatsın yatağında.Bu fuarı görmek isterdim.Kısmet işte...
    Paylaşım için teşekkürler.
    Kızların gününü kutlarım:)
    Onlarla hayat daha bir anlamlı.
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  7. keşkul rahat rahat yat artık yatağında

    YanıtlaSil