19 Ekim 2011 Çarşamba

Mutlu bir haber !

   Sevgili dostlar güne güzel bir haberle başlamak istedim. Anımsayacaksınız barınak açılışında fotoğrafladığım ,hüzünlü bakışlarıyla içimizi yakan hatta duyarlı kardeşim Ali Bey'in rüyalarına giren güzeller güzeli Setter'e yuva bulundu. tık tık  Almaya giden arkadaşım, kızımızın 2 gün önce doğum yaptığını öğrenince ona yavrularıyla birlikte talip oldu. Bir kaç gün daha lohusayı yerinden kımıldatmamayı uygun gördüğünden önümüzdeki hafta içinde anneyi ve yavrularını almaya gidecek. Eh söylememe gerek yok herhalde yavrular sütten kesildikten sonra onlara da yuva arıyoruz !
   Bu post ta fotoğrafsız kalmasın istedim. Siz şu güzel kedili yastıklara bakarken çevrenizde yavrulara evini,bahçesini daha da önemlisi yüreğini açmak isteyen var mı bir düşünün bakalım !




6 yorum:

  1. Çok sevindim. Ben bu olayı kaçırmışım. Yani barınak açılışında yayımladığınız fotoğrafı.. Ama şimdi bu güzel haberi okuyunca çok mutlu oldum. İnşallah yavrucuklar da sevgi dolu ailerce evlat edinilirler. Çabalarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir haber. Çok sevindim.
    Dilerim hiç bir canlı sevgiden mahrum kalmasın.
    Kedili yastıklara ve battaniyeye de bayıldım:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. çabalarınızın karşılığını inşallah en güzel bir şekilde almaya devam edersiniz fotoğraf kareleri o kadar şirinki:)

    YanıtlaSil
  4. Ah Nilgün ablacım; benim yakınlarımda 'bana rağmen' hayvansever insan o kadar 'yok' ki, bırak tamamını, birini istemezler. Canlarım benim..Ben de haddimi biliyorum, şimdilik kızım Pako'nun hakkını vermeye çalışıyorum. İnşallah en kısa zamanda yavrucaklara da analarına da sıcak bir yuva bulunur. Çok öpüyorum ablacım, sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Güzel İnsan Colette Hanımefendi !
    Ne sevindim anlatamam benim Setter in yeni bir yuvası olacağı için. Büyük Allah. Bu garibimi ben almak isterdim ama ev sahibim izin vermiyor.
    Ne mutlu oldum bilemezsiniz ve beni ne kadar mutlu ettiniz beni bu haberi vererek. Sevincimi nasıl anlatsam bilemiyorum.
    Sizden denk gelirse bir ricam olacak. Bu güzel hanım kızın bebeleriyle bir resmini alır da bana iletirseniz mutlu olurum.

    Sevincim ve sevgilerim ile...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Colette ne güzel haberler bunlar.Bu arada battaniyeye ve yastıklara bayıldım onlarda sizin el emeğinizmi? Sevgiler.Kedilerinizi benim yerime de okşayın lütfen.
    Esra

    YanıtlaSil